Nové reklamační oddělení
Vážení zákazníci,
přestože neustále pracujeme na zlepšení a zkvalitnění našich služeb, i tak se nám někdy podaří udělat nějakou chybku. Pro co nejrychlejší vyřešení případných reklamací jsme zoptimalizovali fungování našeho reklamačního oddělení, které teď má na starosti vyřizování reklamací, informace o probíhajících reklamacích a předreklamační technické dotazy.
Nově tedy kontaktujte naše reklamační oddělení na tel. číslo 603 442 122 nebo na mailu logistika@pas.cz – kontaktní osoba Dan Kocáb, a pro rychlé vyřízení reklamace si připravte č. dodacího listu, katalogové číslo a název zboží a stručný popis reklamace – např. poškozené, chybně objednané, chybně vydané apod.
S naším reklamačním pracovníkem vždy vyberete nejlepší a nejrychlejší způsob vyřízení reklamace.
Děkujeme za pochopení,
Veronika Jirmanová
oddělení nákupu a logistiky