Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Nové reklamační oddělení

15.10.2018 21:31 Blog

Vážení zákazníci,

přestože neustále  pracujeme na zlepšení a zkvalitnění našich služeb, i tak se nám někdy podaří udělat nějakou chybku. Pro co nejrychlejší vyřešení případných reklamací jsme  zoptimalizovali fungování našeho reklamačního oddělení, které teď má na starosti vyřizování reklamací, informace o probíhajících reklamacích a předreklamační technické dotazy.

Nově tedy kontaktujte naše reklamační oddělení na tel. číslo 603 442 122 nebo na mailu logistika@pas.cz – kontaktní osoba Dan Kocáb, a pro rychlé vyřízení reklamace si připravte č. dodacího listu, katalogové číslo a název zboží a stručný popis reklamace – např. poškozené, chybně objednané, chybně vydané apod.

S naším reklamačním pracovníkem vždy vyberete  nejlepší a nejrychlejší způsob vyřízení reklamace.

Děkujeme za pochopení,

Veronika Jirmanová
oddělení nákupu a logistiky